Продукти: 1 kг. червени чушки, 1/2 кг.зелени чушки, 3/4 kг.кайма ,2 или 3 лъжици галета, 2 яйца, 1 глава лук, 5 скилитки чесън ,олио,сол,черен пипер,индийско орехче,1/2 чаша бяло вино

Правим плънката като смесваме каймата,галетата,яйцата,сол,черен пипер и инд. орехче на вкус. Изчистваме червените чушки и ги издълбаваме.Пълним ги със сместта … За зеления сос задушаваме зелените чушки,лука и чесъна…смиламе ги в домашен робот,прибавяме виното , малко вода и посоляваме.С получения сос поливаме напълнените чушки и печем във фурната

***Превела съм оригиналната рецепта,но чушките могат да се напълнят и с кайма и ориз,както направих аз този път.Забърках си аз сместта както ме е учила свекърва ми-кайма,ориз,сол,червен пипер,чубрица,2-3 листенца джоджен,1 яйце,1 чаша вода,лук и т.н. както си знаем по български.Не пържих нищо.Напълник чушките,като им направих малко отворче отдолу.Сложих в тавата с чушките много вода,почти да го покрие,няма друг начин тези големи чушки да се опекат и отвътре.Така си поемат колкото вода им трябва.Сложих ги да се пекат и 15 мин.преди да ги извадя…Направих соса от зелени чушки,както описах по-горе,но му сложих само една скилидка чесън… и залях чушките.Върнах ги във фурната и ги пекох до зачервяване.Да ви е сладко!Докато се хранеха мъжете у дома се чуваше само… Превъзходни са….!!!

Оригиналната рецепта: Тук

